شرایط گارانتی

مشتریان گرامی در راستای حفظ سلامتی خود، در شرایط کنونی بیماری کرونا می توانید برای ارسال دستگاه جهت خدمات گارانتی از تهران و شهرستان ها به آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، مجتمع تجاری و اداری ایران، طبقه سوم، واحد322  و کدپستی: 1416794139 از طریق انواع پست و کالا رسان ها اقدام نمایید.

 

نکات مهم درمورد پذیرش و گارانتی دستگاه ها

 

  زمان شروع و پایان گارانتی طبق تاریخ مندرج روی کارت گارانتی و یا سایت می باشد.

  وجود کارت گارانتی حین رسید کردن دستگاه الزامی است.

  دریافت دستگاه به منزله تایید گارانتی نمی باشد و تایید نهایی منوط به نظر کارشناس فنی است.

  اگر دستگاه های دارای نمایشگر بین 1 تا 3 پیکسل سوخته داشته باشند طبق قوانین شرکت گارانتی کننده، نمایشگر تعویض می گردد.

  طبق قوانین، حین پذیرش دستگاه ها باید فرم اظهارات توسط مشتری تکمیل گردد.

  اگر دستگاهی خارج از گارانتی بود، مشتری موظف است تاییدیه ابطال گارانتی بدهد.

  اگر دستگاهی خارج از گارانتی بود، تعمیر آن پس از بررسی و اعلام هزینه به مشتری و همچنین تایید هزینه توسط مشتری انجام می شود.

  لوازم جانبی دستگاه ها از قبیل شارژر، کابل، هندزفری، پایه و ... شامل گارانتی نمی شود.

  پشتیبان گیری از اطلاعات دستگاه به عهده مشتری می باشد.

  شرکت هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات دستگاه نخواهد داشت.

  حین رسید شدن دستگاه، تمام رمز ها، اکانت گوگل، می اکانت، اپل آیدی و ... باید برداشته شود؛ در غیر اینصورت شرکت هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات مربوط به موارد اعلام شده نخواهد داشت.

  شرکت در مورد اقلام همراه دستگاه که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نبوده هیچ مسئولیتی ندارد.

  شرکت در قبال آسیب های دستگاه از زمانی که از شرکت خارج می شود و یا قبل از رسیدن به شرکت هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

  قبل از تحویل دستگاه به مشتری باید رسید پذیرش به شرکت تحویل داده شود.

  همخوانی داشتن شماره سریال روی کارت گارانتی با دستگاه الزامی است. 

 

مواردی که موجب ابطال گارانتی دستگاه ها می گردد:

 

  مخدوش یا مفقود شدن کارت گارانتی

  مخدوش شدن هلوگرام دستگاه ها

  هرگونه آسیب فیزیکی مانند شکستگی، ضربه خوردگی، تاب برداشتگی، سوختگی ناشی از نوسانات برق، مایعات خوردگی و حوادث طبیعی

  باز شدن بدنه دستگاه ها به هر دلیل توسط اشخاص ثالث و غیر مجاز

  تعمیر توسط افراد غیر مجاز

  جدا شدن اجزاء دستگاه ها

  تغییر در مشخصات فنی دستگاه ها

  هرگونه مشکل ایجاد شده ناشی از استفاده از شارژر و یا کابل های متفرقه 

  دیده شدن خطوط عمودی یا افقی رنگی روی نمایشگر دستگاه ها

  وجود پیکسل سوخته بالای 3 عدد بر روی نمایشگر دستگاه ها

  فعال بودن Find My iPhone بر روی گوشی های اپل

  وجود قفل FRP و Lost Mode بر روی گوشی ها