کیبورد و ماوس سیم دار اینوورس مدل IMK-680

innovers wired keyboard and mouse model IMK-680


- تعداد کلید های کیبورد: 104 کلید

- تعداد کلید های ماوس: 3 کلید

- دقت ماوس: 1200

- نوع ماوس: نوری با سیم

- دارای گارانتی  




ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست

لطفا از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

مشخصات
نوع اتصال .. با سیم و از طریق USB
دقت .. 1200DPI
تعداد کلید ماوس .. 3 عدد
تعداد کلید کیبورد .. 104 عدد
نوع ماوس .. نوری
طول سیم .. 1.5 متر
امکانات
Plug&Play .. دارد
کلیدهای مالتی مدیا کیبورد .. دارد
حروف فارسی .. دارد
سازگار با .. لپ تاپ - دسک تاپ با سیستم عامل ویندوز/مک
مشخصات فیزیکی
برند .. INNOVERS

کیبورد و ماوس یکی از مهمترین و پراستفاده ترین وسیله هایی است که در حین کار کردن با کامپیوتر و یا لپ تاپ می توان به آن نیاز پیدا کرد. کیبورد و ماوس ها مدل های متنوعی دارند و در 2 دسته باسیم و بدون سیم تولید و روانه بازار شده اند. کیبورد و ماوس سیم دار اینوورس مدل IMK-680 یکی از ست های با کیفیت می باشد که سیم دارد و می تواند نیاز های شما را برآورده کند. به این دلیل که یک کیبورد با دکمه های فول دارد.

شما می توانید برای بازی کردن، کارهای حسابداری و حساب رسی، کارهای روزمره و ... از آن استفاده کنید. حتی کیبورد این ست دکمه های مالتی مدیا هم دارد که می توانید خیلی از فرمان ها را فقط در چند ثانیه با فشردن کلید مورد نظر به کامپیوتر خود صادر کنید.

ویژگی های دیگر کیبورد و ماوس سیم دار اینوورس مدل IMK-680

کیبورد و ماوس اینوورس IMK-680 از یک کیبورد با سیم و یک ماوس با سیم با طول سیم 1.5 متر تشکیل شده است. ابتدا این کیبورد و موس ها فقط با All in One های اینوورس به فروش می رسیدند؛ اما پس از مدتی فروش جداگانه آن ها هم آغاز شد و شما می توانید هر مدلی را که خواستید، به صورت جداگانه هم خریداری نمایید.

اتصال هردو آن ها با سیم و از طریق کابل USB می باشد و با هر نوع کامپیوتری و با هر نوع سیستم عاملی سازگاری بسیار بالایی دارد. از ویژگی های منحصربفردش این است که روی دکمه های کیبورد و حروف فارسی و هم حروف انگلیسی با رنگ سفید حک شده است.

طراحی کیبورد

کیبورد و ماوس IMK-680 اینوورس دارای یک صفحه کلید کامل با کلید های مالتی مدیا است که راحتی را در استفاده به ارمغان می آورد. 

در قسمت سمت راست این کیبورد، کلید های ماشین حسابی یا Num Lock تعبیه شده است که بسیار نرم و راحت هستند و استفاده از اعداد را هنگام تایپ راحت تر می کند. همچنین قسمت پایینی کیبورد کمی شیب دارد که حالت طبی در حین استفاده برای کاربر ایجاد می کند تا دست ها در کار طولانی مدت خسته نشوند.

قسمت وسط کیبورد دکمه هایی برای فرمان های مختلف وجود دارد که در زیر آن ها کلید های چپ، راست، بالا و پایین تعبیه شده است.

همانطور که گفته شد، کیبورد این ست دارای کلید های مالتی مدیا است که حین پخش ویدیو و موزیک و یا وب گردی می توانید از آن ها برای بالا بردن سرعت کارتان استفاده کنید.

کیبورد دارای 104 کلید می باشد و کامل است. همچنین در قسمت بالایی کلید های Num Lock چند چراغ LED تعبیه شده است که نشانگر فعال یا غیر فعال بودن آپشن هایی نظیر Caps Lock و Num Lock می باشد.

برای ارسال نظر نیاز است وارد شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری عضو شوید

نظرات (0)