دوربین دیجیتال سونی مدل ALPHA ZV-E10 16-50

CAMERA SONY ZV-E10 16-50


- بدون آینه با لنز (کیت)

- صفحه نمایش 3 اینچ کاملا متحرک

- قابلیت لمسی: دارد

- باتری لیتیوم یون NP-FW50

- نصب لنز Sony E Mount

- اتصال کنترل راه دور بی سیم




ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست

لطفا از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

برند
برند .. CANON
نمایشگر و منظره یاب
اندازه نمایشگر .. 3 اینچ
نوع نمایشگر .. کاملا متحرک
قابلیت لمسی .. دارد
اطلاعات سنسور
حداکثر رزولوشن .. 3648 × 5472
نسبت ابعاد عکس .. 1:1 - 16:9 - 3:2 - 4:3
پیکسل‌های موثر .. 20 مگاپیکسل
کل پیکسل‌ها .. 21 مگاپیکسل
ابعاد و نوع حسگر .. ابعاد حسگر 1 اینچ - نوع حسگر BSI-CMOS
پردازشگر .. Bionz X
مشخصات تصویر
تراز سفیدی .. 9 حالت و تنظیم دستی
لرزشگیر .. دارد , دارد
فرمت ذخیره سازی عکس .. JPEG - RAW
سطوح کیفیت JPEG .. Extra fine - FINE standard
سطوح کیفیت RAW .. RAW
دامنه حساسیت .. 125-12800 ISO
فوکوس، شاتر و فلاش
فوکوس خودکار .. دارد
شاتر و فلاش .. حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه - حداکثر سرعت شاتر 1/2000 ثانیه - حداکثر سرعت شاتر ( الکترونیک ) 1/32000 - فلاش داخلی ندارد - نصب فلاش خارجی بله ( با استفاده از hot shoe)
عکاسی و فیلمبرداری
سرعت عکاسی پیاپی .. 24 فریم در ثانیه
تایمر اتوماتیک .. دارد
حالات نورسنجی .. چندگانه - مرکزگرا - میانگین - نقطه ای
جبران نوردهی .. از 3- تا 3+
فرمت فیلمبرداری .. AVCHD - MPEG-4 - XAVC S
رزولوشن فیلمبرداری .. 4K
میکروفن .. استریو
بلندگو .. مونو
رزولوشن تصویربرداری .. 4K – Full HD
سرعت تصویربرداری .. 100 - 120 - 25 - 30 - 60 فریم بر ثانیه
میکروفون و هدفون .. ورودی میکروفن: دارد-خروجی هدفون: ندارد
باتری، درگاه و ارتباطات
باتری .. NP-BX1 قابل شارژ از نوع لیتیوم-یون
ارتباطات .. USB 2.0 – micro-HDMI – وای فای – بلوتوث
نوع حافظه جانبی .. SD-SDHC-SDXC
سایر مشخصات دوربین
سایر .. تعداد نقاط فوکوس: 315 - فاصله کانونی: 24-70 میلیمتر

ALPHA ZV-E10 16-50 یک دوربین ایده آل برای تولید کنندگان محتوا و بلاگرها است که یک حسگر 1 اینچی از نوع BSI-CMOS دارد که حداکثر رزولوشن آن 3648 × 5472 است. پردازشگرش هم از نوع Bionz X می باشد. این یک دوربین بدون آینه با نمایشگر 3 اینچ لمسی از نوع کاملا متحرک می باشد که تصویربرداری را برای شما آسان می کند. ZV-E10 با گنجاندن یک میکروفون جهت دار 3 کپسولی در طراحی دوربین و همچنین گنجاندن هر دو درگاه میکروفون و هدفون 3.5 میلی متری و داشتن پورت های کاربردی از یک رابط صوتی دیجیتال برای بهبود کیفیت صدا، روی این جنبه از ضبط تمرکز می کند.

Sony ZV-E10 دارای سنسور همه کاره 24.2 مگاپیکسلی APS-C Exmor CMOS است که امکان ضبط ویدیوی UHD 4K تا 30p، ضبط Full HD در 120p را به شما می‌دهد و موتور پردازش فوق‌العاده اش، عکس‌برداری تا 11 فریم در ثانیه را برای شما فراهم می کند. دامنه حساسیتش هم بین 100 تا 32000 برای کار در شرایط نوری مختلف است. طراحی سنسور همچنین یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع 425 نقطه ای را برای ردیابی و تشخیص دقیق سوژه ها در حال حرکت ایجاد کرده است.

ویژگی های برتر

دوربین دیجیتال سونی ALPHA ZV-E10 16-50 یک چراغ چشمک‌زن در قسمت جلویی اش دارد که نشان دهنده این است که دوربین در حال ضبط ویدی می باشد. همچنین دور نمایشگرش هم یک خط قرمز پدیدار می شود که نشان از همین موضوع دارد. 

از ویژگی های منحصربفرد این دوربین حرفه ای، امکان پخش زنده از طریق اتصال دوربین به رایانه یا گوشی‌ های هوشمند شما می باشد. این ویژگی ویدئویی و صوتی، برای رسانه‌های اجتماعی و ویدئو کنفرانس برای کاربران قابل استفاده است. همچنین از استانداردهای UVC و UAC هم برای بهبود کیفیت تصویر و صدا در هنگام پخش پشتیبانی می کند.

بلوتوث و وای-فای داخلی دوربین امکان اشتراک‌گذاری آنی تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را به گوشی‌های هوشمند برای اشتراک گذاری در صفحات مجازی، ایمیل و یا ذخیره سازی در فضای ابری فراهم کرده است. همچنین با اتصال گوشی‌ هوشمند به دوربین می‌توانید تصاویری که دوربین دریافت می‌کند را به صورت زنده در صفحه گوشی مشاهده کنید و کنترل دکمه شاتر نیز با گوشی خود در دست داشته باشد.

درباره لنز

این لنز با فاصله کانونی معادل 24-75mm لنز زومی کارآمد و جمع‌وجور بوده و طراحی اش از نوع جمع شونده می باشد. عدسی ELD به‌کاررفته در این لنز موجب کیفیت بالای تصاویر در تمام بازه زوم می‌شود و همچنین وجود چهار عدسی اسفریکال باعث کاهش انواع انحرافات تصویر و بالا رفتن کنتراست می‌شود. این لنز همچنین دارای سیستم تثبیت کننده تصویر Optical SteadyShot و همچنین مکانیسم Power Zoom است که هردوی این قابلیت‌ها به روانی تصاویر هم در عکس‌برداری و هم در فیلم‌برداری یاری می‌رسانند. علاوه بر این‌‌‌‌ها طراحی فوکوس این لنز از نوع داخلی است و حداقل فاصله فوکوس نیز در این لنز برابر با 25 سانتی‌متر است. 

برای ارسال نظر نیاز است وارد شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری عضو شوید

نظرات (0)