دوربین دیجیتال سونی مدل ALPHA A7 III 28-70

Sony ALPHA A7 III 28-70 digital camera


- بدون آینه با لنز (کیت)

- صفحه نمایش 3 اینچ بازشو با رزولوشن 921000 لمسی

- نوع منظره یاب الکترونیکی

- باتری لیتیوم یون NP-FZ100

- تعداد نقاط فوکوس 693

- اتصال کنترل راه دور با سیم




ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست

لطفا از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

برند
برند .. SONY
نمایشگر و منظره یاب
اندازه نمایشگر .. 3 اینچ
نوع نمایشگر .. بازشو
رزولوشن صفحه نمایش .. 921000
قابلیت لمسی .. دارد
نوع منظره‌یاب .. الکترونیکی
پوشش منظره‌یاب .. 100%
بزرگنمایی منظره یاب .. 0.78 برابر
اطلاعات سنسور
حداکثر رزولوشن .. 6000 × 4000
نسبت ابعاد عکس .. 16:9 - 3:2
پیکسل‌های موثر .. 24 مگاپیکسل
کل پیکسل‌ها .. 25 مگاپیکسل
ابعاد و نوع حسگر .. ابعاد حسگر Full Frame - نوع حسگر CMOS
پردازشگر .. Bionz X
مشخصات تصویر
تراز سفیدی .. 5 حالت
لرزشگیر .. اپتیکال
فرمت ذخیره سازی عکس .. JPEG – RAW
دامنه حساسیت .. 100-51200 ISO
توضیحات حساسیت .. Auto, 100-25600 قابل گسترش تا ISO 50-204800
فوکوس و زوم
حداقل فاصله فوکوس .. 40 سانتیمتر
فوکوس، شاتر و فلاش
فوکوس خودکار .. دارد
شاتر و فلاش .. حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه - حداکثر سرعت شاتر 1/8000 ثانیه - فلاش داخلی ندارد - نصب فلاش خارجی بله
عکاسی و فیلمبرداری
سرعت عکاسی پیاپی .. 10 فریم در ثانیه
تایمر اتوماتیک .. 2 ثانیه, 10 ثانیه
حالات نورسنجی .. تقدم - روشنایی - چندگانه - مرکزگرا - نقطه ای
جبران نوردهی .. از 5- تا 5+ در گام 1/3 و 1/2
فرمت فیلمبرداری .. AVCHD - H.264 - MPEG-4 - XAVC S
رزولوشن فیلمبرداری .. 4K
میکروفن .. استریو
بلندگو .. مونو
رزولوشن تصویربرداری .. 4K, Full HD
میکروفون و هدفون .. ورودی میکروفون دارد – خروجی هدفون دارد
باتری، درگاه و ارتباطات
باتری .. باتری لیتیوم یون NP-FZ100
ارتباطات .. micro-HDMI, NFC, USB 3.1, وای فای
نوع حافظه جانبی .. SD-SDHC-SDXC
تعداد درگاه کارت حافظه .. 1
سایر مشخصات دوربین
سایر .. بدنه ضد نفوذ, بسته ترین دیافراگم f/22, توضیحات تصویربرداری MPEG 4 پشتببانی از فرمت MP4, سرعت همزمانی فلاش 1/250 ثانیه, تعداد نقاط فوکوس 693
حداقل فاصله کانونی .. 28 میلیمتر
حداکثر فاصله کانونی .. 70 میلیمتر
ضریب فاصله کانونی .. 1 برابر

درباره دوربین A7 III

سونی a7 III که با طراحی حسگر آپدیت شده اش، از دیگر دوربین های هم رده اش متمایز شده است، یک دوربین بدون آینه با لنز است که برای عکاسی و فیلمبرداری در موقعیت های مختلف کاری مناسب است. یک حسگر 24.2 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS و پردازنده BIONZ X دارد که برای بهبود سرعت و عملکرد در نور کم بهبود یافته است و کیفیت تصاویر را در تاریکی حفظ می کند و دارای قابلیت‌های مختلف فیلمبرداری و عملکرد فوکوس خودکار است. a7 III همچنین از صفحه نمایش لمسی LCD جدید، EVF بهبود یافته، باتری بزرگتر و اسلات کارت حافظه دوگانه بهره می برد.

سنسور فول فریم BSI و پردازنده BIONZ X

سنسور 24.2 مگاپیکسلی Exmor R CMOS فول فریم با طراحی با نور پس‌زمینه و پردازنده تصویر BIONZ X تمام تلاششان را می کنند تا عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح بالا را ارائه دهد و نویز را به حداقل برساند و سرعت را بهبود بخشند.

طراحی BSI همچنین سرعت انتقال داده‌ها را برای ایجاد عکس‌های 14 بیتی فراهم می کند. همچنین، ضبط ویدیوی داخلی UHD 4K با محدوده دینامیکی گسترده را با استفاده از سنسور فول فریم فعال می‌کند.  ترکیب سنسور و پردازنده همچنین باعث شده تا این دوربین قابلیت عکاسی پیاپی سریع را تا حداکثر 10 فریم در ثانیه با وضوح کامل فراهم کند. در صورت عکاسی در حالت نمایش زنده، نرخ عکسبرداری پیاپی تا 8 فریم در ثانیه نیز امکان پذیر است.

فیلمبرداری UHD 4K با فرمت XAVC S

ضبط داخلی فیلم‌های UHD 4K با نرخ فریم چندگانه تا 30 فریم در ثانیه با Sony A7 III امکان‌پذیر است و از نمونه‌برداری بیش‌ازحد 2.4 برابری استفاده می‌کند که جزئیات بیشتری را ارائه می‌کند. ضبط Full HD 1080p نیز با نرخ فریم تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌شود و هر دو رزولوشن 4K و FHD از فرمت 100 مگابیت بر ثانیه XAVC S موجود در فرمت MP4 با نمونه‌برداری 4:2:0 استفاده می‌کنند. همچنین ضبط با سرعت بالا و 120 فریم در ثانیه همچنین امکان ضبط فیلم اسلوموشن 4x و 5x را با نرخ فریم روی 30p یا 24p فراهم است. 

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع

سیستم فوکوس 4 بعدی تکامل یافته این دوربین تقریباً 93 درصد از کادر را همراه با 425 منطقه تشخیص کنتراست برای فوکوس خودکار مطمئن و سریع و عملکرد ردیابی سوژه پوشش می دهد. این سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع در مقایسه با مدل های قبلی a7 دو برابر سرعت فوکوس و ردیابی مطمئن تری دارد. همچنین فوکوس در نور کم هم بهبود یافته است.

تثبیت کننده تصویر 5 محور 

یک سیستم تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره SteadyShot INSIDE در دوربین قوی a7 III قرار گرفته است که پنج نوع لرزش دوربین را که در هنگام عکسبرداری دستی را از بین می برد. این به کاربران اجازه می دهد تا با اطمینان تصویربرداری های خود را انجام دهند.

طراحی بدنه و اتصال

دوربین دیجیتال سونی مدل A7 III 28-70 دارای صفحه نمایش 3 اینچی از نوع LCD بازشو لمسی با رزولوشن 921000 دارد. شاسی از آلیاژ منیزیم ساخته شده که استحکام، دوام و پایداری را تضمین می‌کند و در عین حال سبک وزن است. پایه لنز نیز هم کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند پشتیبانی بهتری از لنزهای سنگین هم داشته باشد.
بدنه مهر و موم شده ودر برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین در برابر گرد و غبار و رطوبت مناسب می باشد.
همچنین صفحه نمایش 107 درجه به سمت بالا و 41 درجه به سمت پایین متمایل می شود تا از زوایای بالا و پایین استفاده کند.

دو اسلات کارت حافظه SD امکان ذخیره و مدیریت فایل های انعطاف پذیر را فراهم می کند و می توان آنها را برای پارتیشن بندی فایل های خام و JPEG پیکربندی کرد یا برای ضبط سرریز استفاده کرد. یکی از اسلات کارت برای پشتیبانی از کارت حافظه UHS-II رتبه بندی شده است.

یک پورت USB 3.0 Type-C، علاوه بر درگاه micro-USB، برای پشتیبانی سریع‌تر و مطمئن‌تر از اینترنت اضافه شده است. اتصال USB Type-C به دوربین اجازه می دهد تا در حین اتصال از منبع برق هم شارژ شود.
Wi-Fi داخلی به a7 III این امکان را می‌دهد تا فوراً تصاویر را با دستگاه‌های تلفن همراه برای اشتراک‌گذاری مستقیم آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، از طریق ایمیل و سایت‌های ذخیره‌سازی فضای ابری به اشتراک بگذارد.
NFC نیز در این دوربین پشتیبانی می شود که امکان اتصال تک لمسی بین دوربین و دستگاه های تلفن همراه سازگار را فراهم می کند. همچنین اتصال بلوتوث امکان دستیابی به داده های موقعیت مکانی را فراهم می کند.

درباره لنز

FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS سونی یک لنز استاندارد همه کاره بوده و انتخاب برتر برای کاربرانی است که به دنبال زوم همه جانبه سبک وزن هستند. این لنز دارای یک طراحی جمع و جور و قابل حمل است که برای استفاده روزمره و پیاده‌روی ایده‌آل می باشد.

طراحی نوری

- یک عنصر شیشه‌ای با پراکندگی بسیار پایین در طراحی لنز برای کمک به کاهش انحرافات رنگی و حاشیه‌های رنگی برای بهبود وضوح و خنثی بودن رنگ وجود دارد.
- برای کاهش آستیگماتیسم، انحنای میدان، کما و سایر انحرافات تک رنگ، سه عنصر کروی در طراحی لنز گنجانده شده است.
- دیافراگم گرد هفت پره هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی به کیفیت بوکه دلپذیر کمک می کند.

فوکوس خودکار، تثبیت تصویر و طراحی

مکانیزم فوکوس داخلی و موتور خطی لنز به سیستم سریعتر، پاسخگوتر و جابجایی آسانتر کمک می کند. تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot هم به حداقل رساندن لرزش دوربین کمک می‌کند تا هنگام عکاسی دستی با سرعت شاتر آهسته‌تر، تصاویر واضح‌تری داشته باشید. این سیستم تثبیت‌کننده را می‌توان با تثبیت‌کننده تصویر از نوع تغییر سنسور دوربین برای کنترل مؤثرتر تاری دوربین ترکیب کرد.

و در آخر طراحی مهر و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت، کار با این لنز را در شرایط نامناسب بهتر می‌سازد. 

برای ارسال نظر نیاز است وارد شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری عضو شوید

نظرات (0)